135706

Karanténfáradtság III.

Kedves Követőink!

Szeretettel ajánljuk figyelmükbe a Karanténfáradság című sorozatunk 3. részét, melyben részletesen megismerhetik azokat a lehetőségeket, módokat, amellyel kezelni tudjuk a karanténfáradság tüneteit.

Előfordulhat, hogy nem fogjuk 100 százalékosan jól érezni magunkat, amíg újra nem élhetünk szabadon, azonban nagyon nehéz megjósolni, mikor is térnek vissza a dolgok ismét a normál kerékvágásba, ha egyáltalán sor kerül erre. A következőkben szakértői lehetőségeket mutatunk be arra vonatkozóan, hogyan is lehet a mentális, érzelmi és fizikai kihívásnak e speciális típusát kezelni.

Karanténfáradtság II.

Kedves Követőink!

Szeretettel ajánljuk figyelmükbe a karanténfáradtság című sorozatunk 2. részét, melyben válaszokat kaphatunk arra vonatkozóan, hogyan befolyásolja a karanténfáradtság a gondolatainkat és a viselkedéseinket és miben különbözik a kiégés jelenségétől.

Elfáradtunk, de pontosan miben is? - sokan tesszük fel ezt a kérdést nap mint nap. Nem igazán tudjuk megmondani, beazonosítani a fáradtság kiváltó okait, ez az érzés túlmutat a „hosszú napot tudhatok a hátam mögött” érzésén. Érezzük „az iszonyatos fájdalmat”, azonban nem is tudjuk igazán hol. Gyakran előfordul, hogy már a reggeli felkelésnél szembesülünk ezzel a „fáradtság érzésével”, amely jelentős mértékben meghatározza mindennapjainkat, kihat a teljesítményünkre, befolyásolja a fizikai-lelki egyensúlyunkat és a családi életünket egyaránt.

Karanténfáradtság I.

Szeretettel ajánljuk figyelmükbe a Karanténfáradtság című sorozatunkat, amelynek első részében részletesen bemutatjuk a karanténfáradtság jeleit, tüneteit.

A második részben válaszokat kaphatunk arra vonatkozóan, hogyan befolyásolja a karanténfáradtság a gondolatainkat, viselkedéseinket, mindennapjainkat. Miben különbözik a kiégés jelenségétől és milyen lehetséges módon tudjuk kezelni.

Fotó: Getty Images

Az ősz végétől kezdve a nappalok már egyre rövidebbek és hidegebbek, egyre kevesebbszer bújik elő a nap és fokozatosan minden szürkeségbe borul, ezzel párhuzamosan pedig sokkal kevesebb időt töltünk a szabad levegőn.

Lelki Egészség Világnapja október 10.

Támogatóink és együttműködő partnereink:
Széchenyi 2020
Európai Unió zászló